מהמטוס אל הרכב ב-60 שניות

מגיעים לשוויץ? בחר השכרת רכב עצמית על ידי Car4hire.ch בשדות תעופה בינלאומיים גדולים כמו ציריך, ז’נבה ובזל-מולהאוס-פרייבורג. תהנה מאיסוף ללא טרחה וחקור את שוויץ בקצב שלך. הזמינו באינטרנט, בחרו מתוך מגוון כלי רכב, וגלו את האלפים השוויצרים, ערים מקסימות וכפרים ציוריים בקלות. תיהנו מתעריפים תחרותיים, אפשרויות ביטוח ותמיכה 24/7. הפוך את המסע שלך בשווייץ לבלתי נשכח עם Car4hire.ch!

השכרת רכב בשוויץ ב-car4hire

Car4Hire היא הבחירה הנכונה שלך להשכרת רכב בשוויץ. מציע מבחר מגוון של רכבים שיתאימו לצרכיו של כל מטייל, ממכוניות קומפקטיות ועד רכבי שטח מרווחים ורכבי סדאן מפוארים, Car4Hire מבטיח חווית השכרה חלקה ונוחה.
בחרו ב-Car4Hire להרפתקה השוויצרית הבאה שלכם ותחוו שירות אמין, רכבים איכותיים והחופש לגלות את שוויץ בתנאים שלכם.

מחבר אותך למותגים הגדולים ביותר בהשכרת רכב

שאלות נפוצות

השכרת רכב לתקופה קצרה או ארוכה בתל אביב מצריכה אתכם שני דברים חובה , האחד הוא רישיון נהיגה בתוקף ( עם ניסיון של שנתיים מינימום , לא משכירים לנהג חדש או  צעיר. ) והשני זה כרטיס אשראי על שמכם שתוכלו להציג בעת הגעה לדלפקי החברה בלח”י 89 תל אביב . 

במלאי שלנו בתל אביב יש מעל 60 דגמי רכב אשר זמינים לאיסוף מהסניף ומוכנים לצאת להשכרת רכב בתל אביב עוד היום אליכם גם במשלוח זול ,  החל מ-199 ש”ח לכיוון אם אתם מחפשים רכב קטן וזול אנחנו מציעים את קטגוריית ” אקונומי ” רכב  קטן אך מושלם עם מקום לשתי מזוודות  קטנות. הדגמים שיש לנו לסוג זה הם : קיה פיקנטו , שברולט ספארק , יונדאיי איי 10 . אם אתם מחפשים משהו קצת מעל במחיר שפוי , אנחנו מציעים ” קומפקט ” מתאים למשפחה קטנה או זוג שרוצה קצת נוחיות בטיול הקרוב ,  יש למעלה מ-12  דגמים לבחירה המתחילים במאזדה 2 , רנו מגאן , פורד פומה ,  יונדאי  איי 20  ועוד . בנוסף יש לנו רכבים משפחתיים יותר כמו קיה סטוניק ( מעולים למשפחה שרוצה לחסוך ) או יונדאי ווניו שיספק גם סטייל , SUV  גם כמו יונדאי טוסון או יונדאי סנטה  פה וכו’ מחפשים רכב חשמלי ? טסלה מודל 3  , סירס 3 ועוד מגוון ענק בנוסף רכבים מסחריים כמו רנו ברלינגו , ורכבי 7 מקומות ( לא משכירים משאיות גדולות אך עד 5 טון הובלה מסחרית ) רנרים , ספרינטרים אנחנו בטוחים שתמצאו רכב להשכרה בדיוק בשבילכם בתל אביב 

בתל אביב אנחנו לא מציעים רכב שיתופי או ממארח , תקופת הזמן המינימלית להשכרה היא התחייבות של יום ( 24 שעות ) וניתן לאסוף את הרכב מהסניף במרכז העיר או לרכוש שירות ” דליברי ” גם לתקופת השכרה כה קצרה של יממה. 

שאלה ממש חשובה , עם telaviv.car4hire השכרת רכב למנוי הכי זול שלנו מתחילה ב-125 ש”ח ליום ללא צורך בהתחייבות ארוכת טווח .  עסקים שבחרו מסלול מנויים מתקדם ישלמו גם 69 ש”ח ליום לרכב ללא התחייבות לטווח ארוך כמובן . הממוצע אבל עומד על 160 ש”ח לעומת 234 ש”ח בשאר החברות שלא נרשמים למנוי עסקי דרכינו . אז השאלה היא כמה אתם הולכים לנסוע או העובד שלכם ? במידה ואתם עסק שצריך יותר מכמה מכוניות בודדות , מומלץ להתקשר למוקד העסקי שלנו *7767

כמובן השכרת רכב חודשית ( טווח ארוך ) זולה בהמון לעומת מחיר של יום כמעט ב-50 % ששוכרים רכב לחודש מתחייבים להשכרת רכב של 30 יום מינימום ואין אופציה לבטל , ככה שאם אתם באמת יודעים שתצטרכו את הרכב לתקופת זמן כה ארוכה אנו ממליצים  בחום לקחת את האופציה ! אבל אם אתם לא בטוחים שתקופה ארוכה זה בשבילכם , חפשו את הדיל השבועי שלנו ותמצאו מחירים זולים להשכרת רכב לתקופה רצת קצרצרה יותר אבל משתלמת בכמעט אותה המידה . 

מאוד פשוט , אנחנו מקבלים כל סוג של כרטיס אשראי או דביט כולל בין לאומיים , אמריקן אקספרס , דיינרס. כל הריביות כולל דמי מסוף וסליקה הם על בעל הכרטיס בלבד ויש אופציה לשכור רכב 7\24 באמצעות תשלום מאובטח גם בקריפטו ( USDT בלבד) לא מכבדים מזומן או צ’קים .

בתל אביב אנחנו מציעים לכם מגוון מסלולים , קופונים , דילים מתחלפים על מנת שתוכלו לחסוך כמה שאפשר . המסלול זהב המומלץ שלנו ב-159 ש”ח נותן לכם מחיר מאוד נמוך לרכב החל מ-95 ש”ח ששאר המחירים בחברות ההשכרה עומדים על 200 + ש”ח ליום . אז למי ששוכר רכב יותר מפעם בשבוע בין אם עסקי או פרטי , המסלול שלנו ישים חיוך על הפנים ויגרום לכם לחסוך בענק בהשכרת הרכב הבאה .

Scroll to Top